مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 09:452021-08-18سياسي

رزمایش کمک مؤمنانه در محرم| توزیع 9 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانی


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز 9 هزار بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا که در قرنطینه به سر می برند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی امروز در حاشیه رزمایش مومنانه تاسوعا سپاه ثارالله استان اظهار کرد: با توجه به درگیری با پیک پنجم ویروس کادر درمان دچار مشکل شده که تا روز گذشته 980 نیروی بسیج در کنار کادر درمان گذاشتیم و مجدد فراخوان دادیم؛ از بسیجیان، پیشکسوتان و دانشجویان که آموزش ببینند و کمک کادر بهداشت و درمان باشند تا از جان مردم مراقبت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همان طور که حاج قاسم عزیز ما گفت ما ملت امام حسینیم و ملت عاشوراییم ، یعنی ملجأ و تکیه گاه همدیگر شدن و مراقبت از جسم و سلامتی و آبروی یکدیگر داشته باشیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در بحث کمک های مومنانه اظهار کرد: تا امروز 562 هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع کردیم که بار اول 32 هزار و 200 خانوار و بار دوم 62 هزار خانوار شناسایی شد.

وی ادامه داد: اما کمک های مومنانه امروز کاملا متفاوت است؛ امروز 9 هزار بسته ویژه طرح شهید سلمیانی در بحث قطع زنجیره ویروس کروناست که بین خانوارهایی که در خانه قرنطینه هستند، توزیع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش کمک مؤمنانه در محرم| توزیع 9 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانی

رزمایش کمک مؤمنانه در محرم| توزیع 9 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانی